موسسه ادیب 24

موسسه ادیب 24

وبلاگی برای معرفی خدمات موسسه ادیب 24
موسسه ادیب 24

موسسه ادیب 24

وبلاگی برای معرفی خدمات موسسه ادیب 24

آموزش انجام پایان نامه های داده های حجیم

آموزش انجام پایان نامه های داده های حجیم

برای آشنایی بیشتر با حوزه کلان داده و داده های حجیم ابتدا تعریف آن را می آوریم و سپس موضوعاتی که برای انجام پایان نامه در این حوزه مفید هستند، معرفی می شوند.

 

انجام پایان نامه، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، انجام پایان نامه دکتری

تعریف گارتنر از 3V همچنان در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، و در توافقات یک تعریف پذیرفته شده وجود دارد که بیانگر این است که کلان‌داده بیانگر دارایی‌های اطلاعاتی است که دارای خصوصیاتی از قبیل حجم بالا، فناوری و سرعت و تنوع نیاز به روش‌های آناکاوی‌ی مخصوص برای اطلاعات مربوط به ارزش، می‌باشد.

کلان‌داده معمولاً دربردارندهٔ مجموعه اطلاعاتی است که به‌طور معمول فراتر از حدی است که بتواند در ابزارهای تصویر، مدیریتی و فرایند اطلاعات در زمان قابل قابل تحمل که تمام می‌شود، استفاده شود. اندازه کلان‌داده به‌طور ثابت به مقدار هدف نزدیک می‌شود، از سال ۲۰۱۲ که در حد چند ترابایت بوده به پتا بایت رسیده‌است. کلان‌داده مجموعه‌ای تکنیک‌ها و فناوریهایی است که که به فرم جدیدی از دسته‌بندی به منظور روشن کردن ارزشهای پنهانی از پایگاه کلان‌داده که تغییر کرده، پیچیده شده و دارای مقیاس بالایی است، مورد نیاز می‌باشد.

در سال ۲۰۰۱ گزارش پژوهشی و ادبیات مربوطه، گروه متا (الان گارتنر)، داگ لنی به این نتیجه رسید که چالش‌ها و فرصتهای توسعه اطلاعات دارای سه بعد می‌باشد، به معنای حجم افزایشی (مقدار اطلاعات)، سرعت (سرعت اطلاعات خروجی و ورودی)، و تنوع (دامنه نوع اطلاعات و منابع). گراتنر، و تعداد بیشتری از صنایع، به استفاده از این مدل 3V برای توصیف کلان‌داده استفاده کردند. در ۲۰۱۲، گارتنر تعریف خود را به صورت زیر بروز کرد: کلان‌داده دارای حجم زیاد، سرعت بالا، و/یا تنوع بالای دارایی‌های اطلاعاتی است که به فرم جدیدی از ترفیع فرایند توانایی تصمیم‌گیری، اکتشافات درونی، و فرایند بهینه‌سازی، نیاز دارد.

3V در خصوصیات تکمیلی مربوط به کلان‌داده توسعه یافته‌است:

  • اندازه: اندازه اطلاعات نمونه ندارد. این فقط اتفاقات را مشاهده و ثبت می‌کند
  • تندای: کلان‌داده بیش‌تر در زمان واقعی در دسترس است
  • گوناگونی: کلان‌داده از متن، تصاویر، صدا، ویدئو بدست می‌آید، به علاوه از طریق اتصال داده‌ها قیمت‌های جامانده را کامل می‌کند.
  • یادگیری ماشین:کلان‌داده بیش‌تر چرایی را نمی‌پرسند و فقط الگوها را پیدا می‌کنند
  • جایگاه دیجیتالی: کلان‌داده بیش‌تر محصولات بدون هزینه از تعاملات دیجیتالی می‌باشد

دانشمندان و پژوهشگران معتقدند که امروزه موضوع داده ­های حجیم، مهم­ترین چالش پیش رو در علوم کامپیوتر می­ باشد. در سالیان گذشته بعد از اینکه چالش ­های مربوط به جمع ­آوری داده به نحوی مرتفع گشتند، اکنون سوال اصلی به چگونگی پردازش بر روی این حجم عظیم داده ­ها تبدیل شده است. داده های حجیم امروزه به یکی از موضوع های اصلی و محبوب برای انجام پایان نامه تبدیل شده است.

انجام پایان نامه ، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام پایان نامه ارشد ، انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، انجام پایان نامه دکتری

موضوعات مختلفی تاکنون در حوزه انجام پایان نامه های داده های حجیم انجام شده است که در ادامه فهرستی از این موضوعات آورده شده است:

برای بهره مندی از مشاوره رایگان در حوزه انجام پایان نامه های داده های حجیم، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

مشاوره تخصصی انجام پایان نامه ارشد

یکی از مهمترین وظایف دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی انجام پایان نامه می باشد. کمبود اساتید متبحر در زمینه های مختلف علمی تحقیقاتی در برخی دانشگاه های داخلی و خارجی موجب سردرگمی دانشجویان عزیز گردیده است، موسسه ادیب 24 مفتخر است که در پاسخ به این نیاز طی ده سال فعالیت به تعداد بیشماری از دانشجویان ارشد و دکتری خدمات مشاوره تخصصی ارایه داده است.

ه طور کلی انجام پایان نامه کاری زمان بر است که دانش و تجربه زیادی نیازمند است. موسسه ادیب 24 با چندین سال تجربه در عرصه مشاوره و با در اختیار داشتن متخصصین و اساتیدی با تجربه آماده مشاوره و آموزش پایان نامه در کلیه رشته های دانشگاهی می باشد.

علاوه بر این موسسه ادیب 24، در زمینه شبیه سازی مقالات، پایان نامه ها و انجام پروژه های برنامه نویسی نیز به دانشجویان کشور عزیزمان خدمات لازم را ارائه می کند. این خدمات شامل تحلیل آماری، پیاده سازی با انواع نرم افزارهای مهندسی، برنامه نویسی با انواع زبان های برنامه نویسی و تهیه پرسش نامه می شود.

به طور کلی سر فصل های خدمات موسسه ادیب 24 عبارتند از:

مشاوره پروپوزال در تمامی رشته ها

مشاوره پایان نامه در تمامی رشته ها

استخراج مقاله از پایان نامه در تمامی رشته ها

شبیه سازی انواع مقالات مهندسی

تحلیل آماری پایان نامه های آماری

تهیه پرسش نامه در رشته های مختلف دانشگاهی

تهیه پرسش نامه آنلاین در بستر اینترنت

مشاوره رایگان در انتخاب موضوع پایان نامه های مهندسی و سایر رشته ها

انجام پروژه های برنامه نویسی با انواع زبان های برنامه نویسی از قبیل پایتون، متلب و آموزش کامل پروژه انجام شده در قالب فیلم آموزشی

انجام پروژه های شبیه سازی شبکه یا پایان نامه های مرتبط با شبکه با نرم افزارهای NS2 و NS3

انجام پایان نامه، موسسه ادیب

مشاوره تخصصی انجام پایان نامه و استخراج مقاله

موسسه ادیب 24 در زمینه نگارش مقاله ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس به یکی از صورت های زیر به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد:

تعریف موضوع از سوی ما، ارائه لیست موضوعات به شما و انتخاب یکی از آن ها توسط شما، مشاوره به شما جهت تدوین مقاله، نگارش مقاله، ارسال مقاله به یکی از ژورنال های ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی معتبر مرتبط، اخذ پذیرش و در نهایت چاپ مقاله.

مشاوره جهت استخراج مقاله، نگارش مقاله از پایان نامه انجام شده شما و به روز رسانی و تقویت آن در حد پذیرش و چاپ در ژورنال های معتبر مورد نظر شما.

انجام کار میدانی و پژوهش آزمایشگاهی توسط شما و مشاوره جهت تدوین مقاله، ارسال مقاله به یکی از ژورنال های ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی معتبر توسط ما جهت اخذ پذیرش و در نهایت چاپ مقاله.

ارائه مقاله فارسی از سوی شما، ویرایش مقاله و اعمال تغییرات لازم برای ارتقاء سطح کیفی و کمی مقاله جهت ترجمه، مشاوره جهت ارسال و پذیرش مقاله به یکی از ژورنال های معتبر و مرتبط ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی.

ارائه مقاله تدوین شده و ترجمه شده از سوی شما، ویرایش مقاله و اعمال تغییرات لازم برای ارتقاء سطح کیفی و کمی مقاله و مشاوره جهت ارسال و پذیرش مقاله به یکی از ژورنال های معتبر و مرتبط ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی.

مقالات ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس

موسسه ادیب 24 مفتخر است تا تنها گروهی باشد که خدمات مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI با ضریب تاثیر (Impact Factor) بالای یک و در نشریات معتبر رایگان را در اختیار شما قرار دهد.

ما به شما ژورنال های مورد تائید وزارت علوم، دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی را معرفی می کنیم.

امکان جستجوی مرتبه علمی و سایر مشخصات ژورنال ها در سایت تامسون برای شما وجود دارد.

ژورنال مقصد برای پذیرش و چاپ مقاله ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس، پس از نهایی شدن با متقاضیان هماهنگ می شود.

تا حد امکان مقالات به ژورنال های تخصصی موضوع مربوطه و دارای ضریب تاثیر (Impact Factor) ارسال می گردند.

انجام پایان نامه، موسسه ادیب

مشاوره تخصصی انجام پایان نامه و شبیه سازی آن

موسسه ادیب 24 با داشتن اساتیدی مجرب در حوزه کلیه تحلیل های آماری پرسشنامه ای، و انواع آزمون‌های آماری در تکمیل فصل چهار پایان نامه، به دانشجویان در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات مشاوره و آموزش حرفه ای ارائه می دهد. هدف موسسه ادیب این است که دانشجویان کشور عزیزمان را در نگارش با کیفیت پایان نامه های کارشناسی ارشد یاری دهد.

خدمات ما شامل مشاوره و آموزش تحلیل آماری پایان نامه با نرم افزارهای زیر می باشد:

نرم افزار SPSS

با استفاده از این نرم افزار می توانیم آمار توصیفی و آمار استنباطی در پایان نامه ها را محاسبه کنیم. برای سنجش جمعیت شناختی، از آمار توصیفی در SPSS استفاده می شود. همچنین برای سنجش روابط بین متغیرها از آزمون همبستگی پیرسون یا اسپیرمن (بر اساس نوع توزیع آماری داده ها) استفاده می گردد، و در نهایت برای سنجش تاثیرات از آزمون رگرسیون خطی یا چندگانه استفاده می شود.

نرم افزار Vensim

از این نرم افزار برای سنجش طول زمان استفاده می گردد. به طور مثال وقتی می خواهیم برای مدت ۱۰ ساله تخمین بزنیم که روند فروش در ۱۰ سال آینده چقدر خواهد بود؟ با استفاده از این نرم افزار می توانیم به رشد یا نزول فروش در پایان نامه های مربوط به این حوزه پی ببریم.

نرم افزار LINGO

روش تحلیل پوششی داده ها DEA توسط این نرم افزار قابل مدلسازی و انجام است. در این روش ما با چند واحد تصمیم گیرنده (DMU) مواجه هستیم که هر یک با مصرف برخی ورودی ها، خروجی هایی را تولید می کند. در نهایت هدف اصلی این روش محاسبه کارایی واحدهای تصمیم گیرنده و ارائه راهکار برای افزایش کارایی واحدهای ناکاراست.

نرم افزار Lisrel

این نرم افزار، از نرم افزارهای مدل معادلات ساختاری است و برای داده های نرمال استفاده می شود. مدل‌های مرسوم در مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) درواقع متشکل از دو بخش هستند. مدل اندازه‌گیری که چگونگی توضیح و تبیین متغیرهای پنهان توسط متغیرهای آشکار (سوالات) مربوطه را بررسی می‌نماید و مدل ساختاری که نشان می‌دهد چگونه متغیرهای پنهان در پیوند با یکدیگر قرار گرفته‌اند.

استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از: الف) روابط چندگانه  را می تواند برآورد کند ب) قابلیت سنجش متغیرهای مشاهده نشده  ج) خطای اندازه‌گیری را می تواند محاسبه کند د) قابلیت بررسی تأثیر هم خطی ه) آزمون روابط جعلی و غیرواقعی.

نرم افزار Smart PLS

این نرم افزار، از نرم افزارهای مدل معادلات ساختاری است. و برای داده های غیرنرمال استفاده می گردد.  تحلیل عاملی مرتبه دوم به بالا فقط از طریق این نرم افزار میسر است. لذا امکان انجام تحلیل عاملی مرتبه دوم به بالا از طریق نرم افزار هایی مثل Amos و Lisrel مقدور نیست و فقط از طریق نرم افزار Smart PLS امکان پذیر می باشد.

نرم افزار Amos

این نرم افزار، از نرم افزارهای مدل معادلات ساختاری است برای داده های نرمال استفاده می شود. مدلسازی معادلات ساختاری توسط نرم افزار اموس در محیطی با قابلیت گرافیکی بالاتر و برای نمونه هایی با حجم بزرگ صورت می پذیرد. مدل‌های مرسوم در مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) در واقع متشکل از دو بخش هستند:

مدل اندازه‌گیری که چگونگی توضیح و تبیین متغیرهای پنهان توسط متغیرهای آشکار (سوالات) مربوطه را بررسی می‌نماید.

مدل ساختاری که نشان می‌دهد چگونه متغیرهای پنهان در پیوند با یکدیگر قرار گرفته‌اند.

نرم افزار MATLAB

نرم افزار متلب را می توان به مانند یک ماشین حساب بسیار پیشرفته دانست. این نرم افزار دارای مجموعه ی عظیمی از توابع آماده است که شما را در فرآیند محاسبات یاری می کند. امکان طراحی رابط کاربری و دریافت خروجی ها در قالب نمودارها و جداول مختلف یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای کاربردهای زیادی است که از مهم ترین آن­ها می توان به بهینه سازی سبد سهام و پیش بینی قیمت سهام اشاره کرد.

نرم افزار  GIS

در دهه اخیر به سبب گسترش فناوری های رایانه ای، سیستم اطلاعات جغرافیایی امکان نگهداری به روز داده‌های زمین مرجع و نیز امکان ترکیب مجموعه داده‌های مختلف را به طور موثر فراهم ساخته است. امروزه (GIS) برای تحقیق و بررسی های علمی، مدیریت خدمات شهری، مدیریت منابع و ذخایر و همچنین برنامه ‏ریزی های توسعه ای به کار گرفته می‏ شود. فناوری (GIS) با جمع آوری و تلفیق اطلاعات، بوسیله تصویر سازی و استفاده ازآنالیزهای جغرافیایی، اطلاعاتی را برای تهیه نقشه فراهم می سازد. گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) کلیه پروژه های دانشجویی و راهنمایی در مورد پایان نامه های دانشجویی در زمینه های سیستم اطلاعات جغرافیایی، وب GIS، موبایل GIS و … را انجام می دهد.

مشاوره و انجام  پروژه های GIS  در تمام زمینه ها از جمله:

  • طراحی و ایجاد سیستم های اطلاعات مکانی (GIS) سازمانی
  • توسعه نرم افزاری Desktop و Mobile و سامانه تحت وب (WebGIS)
  • طراحی و پیاده سازی بانک های اطلاعات مکانی
  • اجرا و پیاده سازی تحلیل های مکانی مربوط به پروژه های منابع طبیعی و برنامه ریزی شهری مانند مکانیابی، مسیریابی
  • انجام کلیه پروژه‌های مکان یابی و درون یابی و تهیه نقشه های مرتبط
  • تهیه نقشه ها در زمینه های مختلف از جمله: محیط زیست، جغرافیا (شهری و روستایی)، باستان شناسی و …
  • اجرای مدل در GISدر AHP, ANP, VIKOR, TOPSIS, ELECTER, SAW
  • تبدیل نقشه های CAD به لایه های GIS  دارای مختصات
  • و…

نرم افزار Excel و SuperDecision:

تکنینک های مختلف تصمیم گیری با معیارها و گزینه های چندگانه (MCDM & MADM) توسط این نرم افزارها قابل انجام است که از جمله این تکنیک ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)

روش فرآیند تحلیل شبکه (ANP)

روش تاپسیس (TOPSIS) که مبتنی بر محاسبه فاصله ریاضی گزینه ها از نقاط مطلوب مثبت و منفی می باشد.

روش دیماتل (DEMATEL): در این روش تأثیر و تأثر شاخص ها بر همدیگر محاسبه شده و درنهایت شاخص های پژوهش در دو گروه علی و معلول دسته بندی می شوند.

نکته: تمامی روش های تصمیم گیری چند معیاره فوق در محیط های قطعی و فازی قابل انجام می باشند. معمولاً در مورد موضوعاتی که قطعیت آنها به مراتب کمتر است از فواصل و اعداد فازی جهت محاسبات استفاده می شود.

نرم افزار STATA

تخصص اصلی این نرم افزار در رشته اقتصاد است اما در رشته های مالی و حسابداری نیز قابلیت استفاده دارد. مدلهای مختلف رگرسیون و تخمین مدل های اقتصادسنجی سری زمانی، پانل و مقطعی از کاربردهای آن می باشد.

نرم افزار Eviews

تخصص و کاربرد اصلی این نرم افزار در رشته اقتصاد است ولی به طور گسترده ای در رشته های حسابداری و مالی نیز وارد شده است. تحلیل های آماری پانل دیتا، انواع مدل رگرسیون، سری زمانی، آزمون های هاسمن چاو، تحلیل سری زمانی های اقتصادی و … از کاربردهای آن می باشد.

نرم افزار R

نرم­ افزار آماری است که در رشته­ های مختلفی کاربرد دارد و قابل استفاده در رشته­ های مالی، اقتصاد و حسابداری است. از جمله کاربردهای این نرم افزار بهینه سازی سرمایه­ گذاری و تخمین مدل های اقتصاد سنجی است.

نرم افزار MINITAP

از جمله کاربردهای این نرم افزار آزمون های آماری نرمال سازی متغیرها، رگرسیون، انواع نمودارهای آماری می باشد.

نرم افزار Microfit

نرم افزار EQS

نرم افزار COMFAR

نرم افزار OXMETRICS

نرم افزار GAMS

نرم افزار SAS

نرم افزار STATISTICA

نرم افزار Splus

نرم افزار Microfit

نرم افزار Mapple

نرم افزار Axume

نرم افزار PHStat

نرم افزار SigmaPlot

نرم افزار DE

نرم افزار PQ Method

نرم افزار GeoDa

نرم افزار FX Equation 4.004.5

نرم افزار Nonlinear Regression Analysis CurveFitter 4.5.3

نرم افزار ProKalc 7.9f

نرم افزار GA Solver

نرم افزار Fuzzy Topsis Solver

نرم افزار Gretl

نرم افزار RATS

نرم افزار CATS

نرم افزار Algebra Equation Solver

نرم افزار WINQSB

نرم افزار SHAZAM 14

نرم افزار Algebrator 4.2 Build

نرم افزار Aptech GAUSS 10.0.0.1276

نرم افزار Basic Math Solved! 2008

نرم افزار Golden Software Grapher 9.1.536

نرم افزار MathMagic Personal Edition 3.64.41

و …

انجام پایان نامه، موسسه ادیب

مشاوره تخصصی آموزش انجام پایان نامه

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام رساله دکتری یکی از مهم ترین مراحل تحصیلات تکمیلی است. مسلما انجام باکیفیت پایان نامه ارشد یا دکتری به طور مستقیم می تواند آینده تحصیلی و شغلی دانشجو را تحت تاثیر قرار دهد. در آزمون دکتری، مصاحبه تخصصی و حتی مصاحبه های شغلی معمولا به موضوع پایان نامه و نحوه انجام آن و روش تحلیل آماری یا شبیه سازی توجه ویژه ای می شود. کاربردی ترین دوره روش تحقیق و پایان نامه نویسی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری همراه با پشتیبانی خودتان را توانمند کنید. مقاله و پایان نامه خود را به بالاترین کیفیت انجام دهید.

این دوره برای دانشجویان رشته های حسابداری، مدیریت، مکانیک، عمران، جغرافیا ، روانشناسی ، اقتصاد ، مدیریت ، پزشکی و فنی و… توصیه می گردد.

در موسسه ادیب 24 چه چیز هایی خواهید آموخت ؟

  • آموزش نحوه نگارش پروپوزال‌ به صورت کاملاً حرفه ای و کاربردی
  • آشنایی با انواع منابع اطلاعاتی مورد نیاز در نگارش پروپوزال و طرح تحقیقاتی
  • آشنایی با انواع روش‌های پژوهشی و روش های گردآوری داده
  • رفرنس نویسی و انواع آن
  • محاسبات و تحلیلی های آماری
  • ارائه تکنیک های لازم برای ارائه موفق در جلسه دفاع
  • پایان نامه، معرفی و پروپوزال
  • پیدا کردن موضوع پایان نامه، روش نوشتن پروپوزال
  • ساختار پایان نامه نکات لازم برای نوشتن فصل اول
  • نکات لازم برای نوشتن فصل دوم
  • نکات لازم برای نوشتن فصل سوم
  • نکات لازم برای نوشتن فصل چهارم و پنجم
  • اصول و نکات دفاع موفقیت آمیز از پایان نامه
  • ارائه مدل نظری تحقیق
  • نمونه‌های موردی داخلی و خارجیانواع روش‌های گردآوری داده‌هاجامعه آماری، نمونه و نمونه‌گیری
  • محاسبات آماری و تحلیل داده‌ها
  • رفرنس نویسی و انواع آن
  • جداول مربوطه به طرح پژوهشی مانند هزینه و زمان بندی

انجام پایان نامه، موسسه ادیب

اگر برای هریک از موارد فوق نیاز به مشاوره رایگان دارید، همین الان با ما تماس بگیرید.


همراهان گرامی موسسه ادیب 24، می توانید تمامی سفارشات ترجمه خود را به سامانه آنلاین مترجم فوری، فوری ترین و سریعترین سامانه ترجمه کشور ارسال نمائید.


سامانه ترجمه مترجم فوری

مترجم فوری

ترجمه تخصصی

ترجمه فوری

ترجمه مقاله


انجام پایان نامه

انجام پایان نامه ارشد

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

انجام پایان نامه دکتری

انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه در مشهد

انجام پایان نامه در کرمان

انجام پایان نامه در شیراز

انجام پایان نامه در تبریز

انجام پایان نامه در اصفهان


ترجمه فوری

ترجمه سریع

ترجمه ارزان

ترجمه خیلی فوری

مترجم فوری

مترجم ارزان

ترجمه مقاله

ترجمه کتاب

ترجمه تخصصی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.